M&M Product / SmartWrap a înregistrat o cifră de afaceri de peste 7,5 milioane euro

M&M Product/SmartWrap (afacere de familie membră a FBN România) producător şi distribuitor de ambalaje flexibile inteligente, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de peste 7,5 milioane euro, o creştere 18% faţă de 2020, se arată într-un comunicat de presă.

Anul trecut a debutat cu o investiţie de 350.000 euro în modernizarea halei de producţie de la Râşnov şi 150.000 Euro în sisteme informatice, salariile angajaţilor noi în producţie şi în divizia de vânzări key account precum şi în finalizarea procesului de relansare strategică, început în 2020 – lansarea noului site.

 

„După un an extrem de dificil, suntem bucuroşi că am încheiat cu rezultate bune: veniturile au crescut cu peste 1 milion de euro, am menţinut profitabilitatea, asta în condiţiile creşterii cheltuielilor fixe cu modernizarea platformei de producţie şi noi angajaţi, a dublării preţurilor la materii prime şi crizei disponibilităţii produselor; ne-am concentrat mai mult pe valoarea adăugată prin creşterea ponderii în business a produselor HP (High Performance) – de la 35% în 2019, am atins 51% în 2021, obiectivul nostru strategic pe termen lung. Cel mai mult ne bucură că nu am fost nevoiţi să restructurăm personalul. Intrăm optimişti în 2022 şi ne propunem să creştem echipa de vânzări, să lansăm concepte şi produse noi în piaţă şi să implementăm un model de business mai dinamic, orientat spre dezvoltarea portofoliului de clienţi. Deja începem anul cu o noutate pentru clienţii noştri – 6 pachete Smart pe care le vom implementa pentru atragerea de clienţi noi şi fidelizarea celor loiali”, spune doamna Melinda Mureşan, fondator şi Director General M&M Product/SmartWrap.

M&M Product este o afacere de familie membră a FBN România, care activează pe piața din România din 1994, deține o platformă la Râșnov (producție și depozit central) și operează în țară prin 5 puncte de lucru regionale: București, Cluj, Craiova, Bacău, Timișoara.

Compania are 2 divizii, producție și distribuție, și trei linii de business: Ambalaje flexibile Standard, Ambalaje flexibile High Perfromance (HP  și smart green) și Utilaje.

Cele 3 branduri al companiei sunt: optim, high performancethe smart green

Asociația Family Business Network România reunește un număr de 29 de membri, număr ce este în creștere. Acești membri sunt lideri de piață în mai multe ramuri ale economiei naționale, cu o cifră de afaceri de circa 3 miliarde de Euro pe an și circa 18.000 de angajați. Președintele Family Business Network România este domnul Florin Madar, proprietar și CEO al afacerii de familie  TEMAD și, alături de doamna Anca Vlad (Fildas/Catena), Adrian Mihai (FAN Courier) și Dan Ștefan (Autonom), Gabriel Marin (Omnilogic) și  Mihaela Hărșan (Secretar General) formează Consiliul Director Family Business Network România.

Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles.

Sursa: M&M Product, BURSA

Comments are closed