FAN Courier, investiții în lockere cu temperatură controlată pentru piața de food

Logo Fan CourierFAN Courier va investi într-o rețea de lockere care va atinge 1.000 de unități la finalul acestui an, potrivit CEO-ului companiei, Adrian Mihai, iar pe viitor rețeaua va include și lockere cu temperatură controlată. De asemenea, extinderea și modernizarea centrelor logistice din Cluj și Brașov va fi finalizată în această primăvară.

Pentru 2022, FAN Courier ia în calcul un avans al afacerilor de 15%, pe fondul extinderii în continuare a comerțului online, a apariției de noi retaileri dar și ca urmare a dezvoltării internaționale pe care compania a demarat-o începând din acest 2021. Pentru 2022, bugetul de investiții este estimat la 30 milioane de euro, direcțiile principale de dezvoltare incluzând, pe lângă finalizarea HUB-urilor de la Cluj și Brașov, demararea lucrărilor pentru construcția noului centru logistic de la Ștefăneștii de Jos, pentru activități de fulfillment, spații de birouri și extinderea rețelei de lockere la nivel național. „Noul spațiu de la Cluj va fi gata în aprilie, acolo avem un teren de 44.000 mp pe care construim o hală de 5.100 mp, o curte de 1.000 mp, birouri de 672 mp pe nivel și platforme de 16.000 mp. Pentru Cluj schimbăm puțin abordarea, dacă până acum construiam hale pentru vehicule de mare tonaj, acum e pentru prima dată când construim special pentru curieri. Tot aici vom avea în premieră și o bandă de sortare. Până acum în țară avem doar benzi de transport“, a explicat Neculai Mihai, co-fondator FAN Courier. De asemenea, compania va extinde și hub-ul de la Brașov cu 3.800 mp, urmând ca și aici să monteze o bandă de sortare. Extinderea platformei și a depozitului va fi gata la început de aprilie, iar montarea sorter-ului va fi completă în toamna lui 2022. Pe viitor FAN Courier va dezvolta centrele proprii și din alte orașe: Sibiu, Iași, Timișoara, Arad și Oradea.

Centrele de curierat nu sunt singurele investiții importante, până la finalul anului compania și-a propus să atingă borna cu numărul 1.000 de lockere destinate livrărilor finale. „Dar nu ne vom opri aici, în câțiva ani vom avea câteva mii de astfel de unități. Vom avea și lockere cu temperatură controlată pentru că și piața de food va fi interesată de acest tip de livrare. Eu cred că procente bune din livrarea door to door se va duce la lockere pentru că este o modalitate foarte comodă. Sigur că rămân impedimentele legate de dimensiune, cel puțin deocamdată, dar coletele care se pretează vor merge din ce în ce mai mult de lockere“, a precizat Adrian Mihai, CEO FAN Courier.

Montarea celor 1.000 de unități va începe pe final de februarie.

FAN Courier este o afacere de familie si membru al asociației Family Business Network (FBN) România.

Asociația Family Business Network România reunește un număr de 29 de membri, număr ce este în creștere. Acești membri sunt lideri de piață în mai multe ramuri ale economiei naționale, cu o cifră de afaceri de circa 3 miliarde de Euro pe an și circa 18.000 de angajați. Președintele Family Business Network România este domnul Florin Madar, proprietar și CEO al afacerii de familie  TEMAD și, alături de doamna Anca Vlad (Fildas/Catena), Adrian Mihai (FAN Courier) și Dan Ștefan (Autonom), Gabriel Marin (Omnilogic) și  Mihaela Hărșan (Secretar General) formează Consiliul Director Family Business Network România.

Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles.

Sigla Family Business Network România

La acest moment, din Family Business Network România fac parte 29 de companii:  Adrem,  Agricin, Amset, Arena City Mall, Autonom, Bog’art, Cristim, Dinamic 92, DMF Poliplast,  Electra, Eximtur, FAN Courier, Fildas/Catena, Flame Data Technologies, Global Vision, Imob Piatra Neamt, Integrata Pascani, Ivatherm, M&M Product, Novaintermed, Piata de Gros, Sandra Trading, Secom, Secpral Pro, Skela, Tecnostar,  Temad, Tester, Transavia

Sursa: FAN Courier,  TraficMedia

Comments are closed