ZF 23 de ani. Ambiţii de extindere. Outsourcing cu spectru larg

ZF 23 de ani. Ambiţii de extindere. Outsourcing cu spectru larg
 

Sorin Preda, CEO al Global Vision, unul dintre cei mai activi dezvoltatori de spaţii industriale:

Internaţionalizarea dezvoltărilor de parcuri de business şi huburi logistice este un pas firesc în evoluţia Global Vision, companie cu un istoric de 18 ani şi care încheie 2021 cu livrări de peste 100.000 mp de spaţii logistice şi producţie.

Avem în portofoliu clienţi cu operaţiuni regionale si globale care ţintesc extinderea la nivel european. Dorim, astfel, să le oferim acestora parteneriate solide şi valoroase atât în România, cât şi în afara ei, urmând strategia şi planurile acestora de expansiune. Global Vision a realizat deja proiecte în CEE şi doar pandemia a încetinit planurile de extindere în Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Serbia.

 

Cred că Europa Centrală şi de Est va fi următorul hub de producţie, accelerând şi utilizarea tehnologiilor digitale, dar şi programele de educare şi instruire. Va urma modelul de creştere al Germaniei. Economiile ţărilor din regiune au proiecţie de creştere pentru acest an, peste media zonei euro în ansamblul ei.

Mai cred că outsourcingul care să cuprindă un spectru larg de activităţi va fi un factor de creştere pentru regiune. Obişnuim să ne comparăm cu Polonia care în 1990 avea un PIB de aproximativ 60 mld. de dolari, iar România era la jumătate pe atunci. La mai bine de 30 de ani de atunci, noi suntem aproape la acelaşi nivel.

Global Vision este o afacere de familie si membru fondator al asociației Family Business Network (FBN) România.

Global Vision este o platformă de servicii integrate de real estate, fondată în 2004 de Sorin Preda. Compania asigură servicii de dezvoltare, proiectare, management de proiect și construcții, administrarea proiectelor imobiliare deținute de investitori privați și instituționali din România și Europa Centrală și de Est.

Global Vision este unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari de spații logistice și industriale prezenți pe piața din România. De la înființare și până în prezent, compania a dezvoltat peste 1,5 milioane de metri pătrați de spații logistice, de producție și de birouri. Investițiile totale ale companiei pe piața locală se ridică la peste 400 de milioane de euro, iar pentru următorii cinci ani are previzionate încă 500 de milioane de euro.

 Surse: Global Vision, ZF

Sigla Family Business Network RomâniaAsociația Family Business Network România reunește un număr de 27 de membri, număr ce este în creștere. Acești membri sunt lideri de piață în mai multe ramuri ale economiei naționale, cu o cifră de afaceri de circa 3 miliarde de Euro pe an și circa 18.000 de angajați. Președintele Family Business Network România este domnul Florin Madar, proprietar și CEO al afacerii de familie  TEMAD și, alături de doamna Anca Vlad (Fildas/Catena), Adrian Mihai (FAN Courier) și Dan Ștefan (Autonom), Gabriel Marin (Omnilogic) și  Mihaela Hărșan (Secretar General) formează Consiliul Director Family Business Network România.

Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles.

La acest moment, din Family Business Network România fac parte 27 de companii: ADREM INVEST, AGRICIN, ALL ELECTRICS 95, AMSET, ARENA CITY CENTER, AUTONOM, BOG’ART, CRIS-TIM, DINAMIC 92, DMF POLIPLAST, ELECTRA, EXIMTUR, FAN COURIER, FILDAS-TRADING, GLOBAL VISION, IVATHERM, MB TELECOM, M&M PRODUCT, NOVAINTERMED, OMNILOGIC, PIAȚA DE GROS, SECPRAL PRO INSTALAŢII, TECNOSTAR CONSULTING, TE-ROX PROD, TEMAD CO, TESTER GRUP, TRANSAVIA.

Comments are closed