M&M Product investeste un milion de euro în productia unui inovator ambalaj al viitorului

Cum se transformă trestia de zahar în ambalaje eco

Noile ambalaje eco produse de M&M Product, se diferențiază de cele prezente deja pe piață prin compoziția polietilenei verde (PE VERDE).

Ce înseamnă asta? Polietilena verde este fabricată dintr-un un derivat din trestie-de-zahăr, numit biopolimer, care are amprentă favorabilă de carbon. O tonă de PE VERDE capturează 3,09 tone de CO2.

„La sfârșitul duratei de viață, folia din PE VERDE poate fi reciclată în aceleași lanțuri dezvoltate deja pentru polietilena convențională. Această folie poate fi reciclată și reintrodusă în consum de circa șapte ori”, spune Melinda Mureșan, general manager M&M Product

Melinda Mureșan, Antreprenor si General Manager M&M Product, afacere de familie membră a FBN România.

Povestea M&M Product a început în urmă cu 26 de ani, când Melinda Mureșan, proprietarul companiei, a văzut pentru prima dată cum se ambalează și se paletează marfa pe piața din România.

„Așa mi-a venit ideea de a înființa o afacere prin care să import folii pentru ambalări industriale. La început am importat marfă de la o companie din Ungaria care dorea să se extindă pe o piață nouă. Încetul cu încetul am început să construiesc și o bază de clienți, apoi au venit și parteneriatele strategice cu furnizori puternici din regiune și din lume”, spune Melinda Mureșean, general manager M&M Product.

Ideea de a lansa ambalajele eco- sustenabile a venit odată cu producția tot mai mare de mase plastice provenite din petrol, care are impact dramatic asupra planetei. Astfel, ambalajele The SmartGreen sunt răspunsul companiei la nevoia acută de ocrotire a mediului înconjurător: sunt soluția pentru diminuarea gazelor cu efect de seră care rezultă din producția de mase plastice provenite din petrol. 

Poluarea provocată de ambalajele din plastic are un impact negativ asupra mediului înconjurător, a oceanelor și a mărilor, precum și a faunei sălbatice.

o tonă de plastic pentru fiecare persoană în viață în prezent.

Potrivit datelor prezentate pe site-ul de statisctică Our World in Data, până în 2015, în lume s-au produs 7,8 miliarde de tone de plastic – mai mult de o tonă de plastic pentru fiecare persoană în viață în prezent.

 

Asociația Family Business Network România reunește un număr de 27 de membri, număr ce este în creștere. Acești membri sunt lideri de piață în mai multe ramuri ale economiei naționale, cu o cifră de afaceri de circa 3 miliarde de Euro pe an și circa 18.000 de angajați. Președintele Family Business Network România este domnul Florin Madar, proprietar și CEO al afacerii de familie  TEMAD și, alături de doamna Anca Vlad (Fildas/Catena), Adrian Mihai (FAN Courier) și Dan Ștefan (Autonom), Gabriel Marin (Omnilogic) și  Mihaela Hărșan (Secretar General) formează Consiliul Director Family Business Network România.

Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles.

La acest moment, din Family Business Network România fac parte 27 de companii: ADREM INVEST, AGRICIN, ALL ELECTRICS 95, AMSET, ARENA CITY CENTER, AUTONOM, BOG’ART, CRIS-TIM, DINAMIC 92, DMF POLIPLAST, ELECTRA, EXIMTUR, FAN COURIER, FILDAS-TRADING, GLOBAL VISION, IVATHERM, MB TELECOM, M&M PRODUCT, NOVAINTERMED, OMNILOGIC, PIAȚA DE GROS, SECPRAL PRO INSTALAŢII, TECNOSTAR CONSULTING, TE-ROX PROD, TEMAD CO, TESTER GRUP, TRANSAVIA.

Surse: 

  • M&M Product
  • Wall-Street

 

 

Comments are closed