România a depăşit stadiul de destinaţie low-cost pentru outsourcing. Acum suntem o destinaţie la un cost corect sau chiar scumpă

FBN-Romania_in_presa_logo_ziarul-financiar

România nu mai este în prezent o locaţie ieftină pentru deschi­derea unor centre dedicate serviciilor de outsourcing ca în urmă cu cinci ani, ci mai de­gra­bă o destinaţie cu costuri corecte sau chiar mari în comparaţie cu alte ţări din lume, po­trivit lui Raluca Leonte, CEO-ul local al grupului de origine franceză Webhelp.

O serie de multinaţionale şi-au deschis în ultimii ani pe plan local atât centre de suport, cât şi de outsourcing, în principal pe zona de IT, dar şi de procese de business (BPO – business process outsourcing) şi marketing, angajând mii de oameni. Acestora li se adaugă companiile locale care oferă astfel de servicii către clienţi din străinătate sau autohtoni; astfel, piaţa forţei de muncă din România pe aceste segmente este în deficit.

Sursa: Ziarul Financiar

Comments are closed