FAN Courier aduce angajati de la două ore distanţă,

Livrarea în cel mai scurt timp a coletelor este miza supremă în curierat. La fel se întâmplă şi în activitatea celei mai mari companii de profil din domeniu, FAN Courier, unde angajaţii, curieri, dar și manipulanți, operatori sau dispeceri muncesc, la foc continuu, pentru a scoate cei mai bun timpi. wall-street.ro a vizitat recent centrul de sortare din Ştefăneştii de Jos, de lângă Bucureşti, unde peste 750 de salariaţi trebuie să fie la posturi, în trei schimburi, în fiecare zi, iar lipsa forţei de muncă este, poate, „bătălia” majoră pe care o duce angajatorul în fiecare zi.

În ciuda automatizării și a tehnologiilor de ultimă generaţie, cea mai importantă resursă a companiei sunt oamenii. Iar oamenii care vor să muncească sunt din cei în ce mai greu de găsit în România şi cu atât mai mult în zona Bucureştiului, unde şomajul este aproape de zero, iar locuri de muncă sunt la tot pasul.

Aşa că, uşor-uşor, angajaţii FAN Courier au început să fie aduşi din localităţile din apropierea Bucureştiului, apoi din ce în ce mai de departe, iar în prezent sunt aduşi de la două ore distanţă, în fiecare zi, de trei ori zilnic.

„Din nevoia de a aduce personal cât mai repede în spațiul din Pipera, unde ne-am mutat în urmă cu zece ani, am fost nevoiți să aducem angajaţi din jurul Bucureștiului. Le asigurăm transport și îi aducem și de la două ore distanță, adică maximum 150 de km. Am început de la 10 km în jurul Capitalei și am ajuns aici, fiind nevoiți să găsim resurse”, a declarat, pentru wall-street.ro, Elena Anghel, HR manager FAN Courier, afacere de familie membra a FBN Romania

 

wall-street.ro/

Comments are closed