Agenția de turism Eximtur a avut vânzări de 71 mil. euro în 2019, în creștere cu 10%

Aproximativ 203.000 de clienți au apelat la Eximtur în 2019 pentru servicii de călătorie în România.  Stațiunile balneare, stațiunile montane,  Delta Dunării  și pensiunile turistice au fost  la mare cerere pe tot parcursul anului precedent, volumul vânzărilor de sejururi în acest tip de destinații fiind mai mare cu 47% față de anul 2018. De asemenea, cifra de vânzări pentru vacanțele de pe litoral a crescut cu 20%.  Și numărul sejururilor în orașele turistice din România a crescut semnificativ, compania înregistrând vânzări mai mari cu 36% pentru acestea.

Diviziile specializate ale companiei business travel și organizare evenimente, leisure și incoming  au deservit peste 341.000 clienți. Compania a emis pe parcursul anului trecut 63.000 bilete de avion. Principalele motoare ale creșterii înregistrate au fost reprezentate de voucherele de vacanță și de vânzările online de servicii externe și interne.

Creșteri importante au fost înregistrate și pentru destinațiile Tunisia, Mexic și Republica Dominicană, principalele motive fiind ofertele bune, serviciile all inclusive, dar și climatul liniștit de la destinație. Servicii de călătorie în scop de afaceri au fost solicitate de către clienții corporații ai Eximtur în special pentru destinațiile: Germania, USA, Franța, Regatul Unit, Italia.

Eximtur, afacere de familie, membra a FBN Romania, a fost înființată în 1993 și deţine în prezent 22 de agenții, 16 proprii și 6 francize, în 15 orașe din România.Activitatea companiei este organizată în patru divizii: business travel și organizare evenimente, leisure travel, incoming și școala de turism. Divizia Eximtur Business este prezentă în patru centre urbane importante: București, Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu.

Surse: Forbes / Eximtur

Comments are closed