FAN Courier lansează serviciul FAN Delivery, aplicație și platformă de personal shopping, cu livrare rapidă

 

„FAN Delivery este o soluție care răspunde unei cereri nou apărute în piața din România – livrarea în aceeași zi, o rezultantă a creșterii apetitului pentru cumpărături online pe fondul diversificării cererii. FAN Delivery este o platformă independentă de FAN Courier, care beneficiază de know-how-ul pe care l-am acumulat în FAN Courier, dar are o abordare proprie, perfect adaptată noilor nevoi ale clienților. Este o companie cu propria strategie de dezvoltare, cu obiective clare pe termen scurt și lung”, a declarat Adrian Mihai, președintele Consiliului de Administrație al FAN Delivery, unul dintre fondatorii FAN Courier.

Platforma FAN Delivery este funcțională din această lună și va fi dezvoltată în mai multe etape. Pentru început, opțiunea de livrare va fi valabilă doar în București, livratorii vor fi disponibili la orice oră (în funcție de programul magazinelor – n.n.) iar livrarea se va efectua în maximum 60 de minute de la momentul finalizării comenzii. În cea de-a doua etapă, compania își propune să se extindă în mediul urban relevant din România, în 2022 obiectivul fiind să acopere primele 10 orașe mari din țară.

„FAN Delivery este un brand pe care ne propunem să îl ducem către toți clienții interesați de cumpărături online urgente și importante, care pot fi livrate foarte rapid. (…) până în prezent, în aplicație s-au înscris peste 30 de vendori din categoriile Supermarket, Local & Sănătos – categorie în care intră produse bio sau din piețe – Florărie, Beauty & Care, Party Shop, Delicatese, Books & Gifts și Electronice”, a completat și Dragoș Arnăutu, CEO FAN Delivery.

Platforma de personal shopping își propune ca, în primele 12 luni de activitate, să depășească 10 milioane de lei și o medie zilnică de 350 de comenzi.

Începând cu trimestrul al doilea din 2022, FAN Delivery țintește extinderea în cele mai mari cinci orașe din țară, iar până la finalul anului viitor își propune să fie prezentă în 10 orașe.

Echipa de start a FAN Delivery numără peste 50 de livratori care își vor desfășura activitatea într-o variantă hibrid, beneficiind și de ajutorul curierilor FAN, atunci când va fi necesar. Pentru livrare, FAN Delivery va folosi o flotă care include parțial vehicule FAN Courier, dar și vehicule de la subcontractori. Livratorii FAN Delivery se vor deplasa cu biciclete, scutere și autovehicule.

 

Surse: FAN Courier, Forbes

Comments are closed