FAN Courier estimează că închide 2021 cu o cifră de afaceri de 1,06 miliarde lei

Neculai Mihai, Adrian Mihai, Felix Pătrăşcanu – fondatori FAN Courier

FAN Courier, liderul pieţei de curierat, o companie fondată în 1998 de Felix Pătrăşcanu, Adrian Mihai şi Neculai Mihai, estimează că închide anul acesta cu o cifră de afaceri de 1,06 miliarde lei, în creştere cu 5% faţă de anul anterior.  Pentru anul viitor compania şi-a bugetat un avans al afacerilor cu 15%, pe fondul creşterii comerţului online, a apariţiei de noi retaileri dar şi ca urmare a expansiunii la nivel regional pe care compania a demarat-o anul acesta.

Compania are peste 7.500 de angajaţi şi operează cu o flotă de 4.400 de maşini.

„Vedem creştere în online. În România doar 9% din totalul vânzărilor sunt vânzări online, cifră în creştere, dar în continuare suntem cu mult în spate faţă de ţările din regiune precum Polonia sau Europa de Vest. Pe livrări de mâncare cred că suntem la început de drum în România,  vom vedea dublări în perioada următoare în volumul care se vinde online. Sigur tot mai mulţi români vor comanda online. Va ajunge curierul mai repede la ei decât dacă ar merge la magazin să îşi cumpere mâncare“, a declarat Adrian Mihai, CEO, FAN Courier, unul dintre fondatorii companie

Pentru 2022, bugetul de investiţii este estimat la 30 milioane de euro, direcţiile principale de dezvoltare includ, pe lângă finalizarea huburilor de la Cluj şi Braşov, demararea lucrărilor pentru construcţia noului centru logistic de la Ştefăneştii de Jos, spaţii de birouri şi extinderea reţelei de lockere la nivel naţional. 

FAN Courier are peste 55.000 de clienţi la nivel naţional, majoritatea persoane juridice, şi operează o flotă auto de 4.400 de maşini.

FAN DeliveryFAN Delivery, primul start-up mentorat de FAN Courier

Anul acesta FAN Courier s-a implicat în dezvoltarea primului start-up, FAN Delivery, aplicaţie şi platformă de personal shopping, cu livrare rapidă.

FAN Delivery a început să opereze în luna noiembrie, având peste 30 de furnizori de produse, dintre care cel mai mare este retailerul Auchan. Sunt estimate venituri de 10 milioane de lei în primul an de activitate, potrivit oficialilor  companiei.

 

FAN Courier este o afacere de familie si membru fondator al asociației Family Business Network (FBN) România.

Asociația Family Business Network România reunește un număr de 27 de membri, număr ce este în creștere. Acești membri sunt lideri de piață în mai multe ramuri ale economiei naționale, cu o cifră de afaceri de circa 3 miliarde de Euro pe an și circa 18.000 de angajați. Președintele Family Business Network România este domnul Florin Madar, proprietar și CEO al afacerii de familie  TEMAD și, alături de doamna Anca Vlad (Fildas/Catena), Adrian Mihai (FAN Courier) și Dan Ștefan (Autonom), Gabriel Marin (Omnilogic) și  Mihaela Hărșan (Secretar General) formează Consiliul Director Family Business Network România.

Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles.

Sigla Family Business Network România

La acest moment, din Family Business Network România fac parte 29 de companii:  Adrem,  Agricin, Amset, Arena City Mall, Autonom, Bog’art, Cristim, Dinamic 92, DMF Poliplast,  Electra, Eximtur, FAN Courier, Fildas/Catena, Flame Data Technologies, Global Vision, Imob Piatra Neamt, Integrata Pascani, Ivatherm, M&M Product, Novaintermed, Piata de Gros, Sandra Trading, Secom, Secpral Pro, Skela, Tecnostar,  Temad, Tester, Transavia

Surse: FAN Courier, Business Magazin

Comments are closed