Adrian Mihai, FAN Courier: Estimăm afaceri mai mari cu 15% anul viitor, vedem mult loc de creştere în comerţul online. România este încă mult în urmă faţă de ţările din regiune

Va închide anul cu afaceri de peste 1 miliard de lei. Adrian Mihai, FAN Courier: Estimăm afaceri mai mari cu 15% anul viitor, vedem mult loc de creştere în comerţul online. România este încă mult în urmă faţă de ţările din regiune

Adrian Mihai, CEO, FAN Courier:

Adrian Mihai, CEO, FAN Courier: ”Sigur tot mai mulţi români vor comanda online. Va ajunge curierul mai repede la ei decât dacă ar merge la magazin să îşi cumpere mâncare.”

 
 

Compania are peste 7.500 de angajaţi şi operează cu o flotă de 4.400 de maşini.

FAN Courier, liderul pieţei de curierat, o companie fondată în 1998 de Felix Pătrăşcanu, Adrian Mihai şi Neculai Mihai, estimează că închide anul acesta cu o cifră de afaceri de 1,06 miliarde lei, în creştere cu 5% faţă de anul anterior.  Pentru anul viitor compania şi-a bugetat un avans al afacerilor cu 15%, pe fondul creşterii comerţului online, a apariţiei de noi retaileri dar şi ca urmare a expansiunii la nivel regional pe care compania a demarat-o anul acesta.

 

„Vedem creştere în online. În România doar 9% din totalul vânzărilor sunt vânzări online, cifră în creştere, dar în continuare suntem cu mult în spate faţă de ţările din regiune precum Polonia sau Europa de Vest. Pe livrări de mâncare cred că suntem la început de drum în România,  vom vedea dublări în perioada următoare în volumul care se vinde online. Sigur tot mai mulţi români vor comanda online. Va ajunge curierul mai repede la ei decât dacă ar merge la magazin să îşi cumpere mâncare“, a declarat Adrian Mihai, CEO, FAN Courier, unul dintre fondatorii companiei.

Compania a investit anul acesta aproxi­mativ 25 milioane de euro în dezvoltare, mai mult de o treime din fonduri fiind folosite pentru finalizarea hubului din Cluj şi extinderea celui din Braşov, ambele dotate cu sisteme automate de sortare. Investiţii semnificative au fost direcţionate către achiziţia de PDA-uri (echipamente) destinate curierilor aflaţi în teren, către modernizarea şi deschiderea de sedii noi în mai multe judeţe ale ţării dar şi achiziţia de terenuri şi clădiri pentru dezvoltări viitoare.

FAN Courier, este o afacere de familie si membru fondator al asociației Family Business Network (FBN) România.

Asociația Family Business Network România reunește un număr de 27 de membri, număr ce este în creștere. Acești membri sunt lideri de piață în mai multe ramuri ale economiei naționale, cu o cifră de afaceri de circa 3 miliarde de Euro pe an și circa 18.000 de angajați. Președintele Family Business Network România este domnul Florin Madar, proprietar și CEO al afacerii de familie  TEMAD și, alături de doamna Anca Vlad (Fildas/Catena), Adrian Mihai (FAN Courier) și Dan Ștefan (Autonom), Gabriel Marin (Omnilogic) și  Mihaela Hărșan (Secretar General) formează Consiliul Director Family Business Network România.

Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles.

Sigla Family Business Network România

La acest moment, din Family Business Network România fac parte 29 de companii:  Adrem,  Agricin, Amset, Arena City Mall, Autonom, Bog’art, Cristim, Dinamic 92, DMF Poliplast,  Electra, Eximtur, FAN Courier, Fildas/Catena, Flame Data Technologies, Global Vision, Imob Piatra Neamt, Integrata Pascani, Ivatherm, M&M Product, Novaintermed, Piata de Gros, Sandra Trading, Secom, Secpral Pro, Skela, Tecnostar,  Temad, Tester, Transavia

Surse: FAN Courier, ZF

Comments are closed