ZF Investiţi în România! Melinda Mureşan, director general, SmartWrap: Costul materiei prime a crescut de la 890 euro/tonă în decembrie la 2.050 euro/tonă în iulie

Costurile materiilor prime continuă să dea bătăi de cap producătorilor din România, iar companiile nu văd în acest moment un orizont de timp pentru finalul acestei perioade, întrucât unele costuri au crescut de două-trei ori în doar câteva luni, a explicat Melinda Mureşan, director general şi acţionar majoritar al producătorului de ambalaje flexibile SmartWrap, în emisiunea ZF Investiţi în România!, realizată în parteneriat cu CEC Bank.

După ce anul trecut a investit aprox. 1 mil. de euro în dezvoltarea și lansarea pe piața locală a unui nou produs – folia termo ecosustenabilă din polietilenă verde, The SmartGreen, M&M Product, producător și distribuitor de ambalaje flexibile inteligente, a început anul în forță cu o investiție de 350.000 euro în modernizarea halei de producție de la Râșnov și 150.000 euro în sisteme informatice, salariile angajaților noi în producție și în divizia de vânzări key account, precum și în proiectele de marketing.

Despre M&M Product

M&M Product este o afacere de familie membră a FBN România, care activează pe piața din România din 1994, deține o platformă la Râșnov (producție și depozit central) și operează în țară prin 5 puncte de lucru regionale: București, Cluj, Craiova, Bacău, Timișoara.

Compania are 2 divizii, producție și distribuție, și trei linii de business: Ambalaje flexibile Standard, Ambalaje flexibile High Perfromance (HP  și smart green) și Utilaje.

Cele 3 branduri al companiei sunt: optim, high performancethe smart green

 

 

Urmând procesul de relansare strategică, început anul trecut, compania a lansat foarte recent noul site – https://www.smartwrap.ro/

Comments are closed