Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate. Bogdan Marcu, Cushman & Wakefield Echinox: Trăim într-o eră digitală, vom vedea multe schimbări la comercianţi, dar şi în rândul producătorilor. Vor fi mai multe produse româneşti decât din China

FBN-Romania_in_presa_logo_ziarul-financiarMallurile din România sunt închise de aproape două luni, aceasta fiind o situaţie fără precedent pe piaţa locală l Momentan nu există o dată stabilită pentru redeschidere.

Este de aşteapt ca segmentul F&B (food and beverage) să se repună pe picioare cel mai repede, deoarece oamenii au stat foarte mult în casă şi vor căuta interacţiune, soc­i­a­lizare şi libertate. Comercianţii, se vor  nevoilor clienţilor şi vor crea condiţii pentru a menţine distan­ţarea socială şi pentru a controla răspândirea virusului.

Odată cu repornirea economiei, cu ridicarea stării de urgenţă şi cu relaxarea măsurilor impuse de autorităţi, unele busi­nessuri îşi vor reveni repede, altele mai greoi, în funcţie de impactul pe care l-a avut pandemia de  asupra sectorului în care activează, consideră Bogdan Marcu, partner, retail agency în cadrul companiei de consultanţă imo­biliară Cushman & Wakefield Echinox.

Sursa: Ziarul Financiar

Comments are closed