CEO FAN Courier: Vom vedea tot mai multe produse la care nu ne gândim vândute online. Am crezut că a vinde frigidere online e o nebunie

Prima dată când am discutat cu cei care au vrut să vândă frigidere online am spus că e o nebunie. «Cine își comandă frigiderul online când lumea vrea să îl vadă exact, înainte de achiziție». Am mers la întâlnire să le facem o ofertă, deși nu credeam că o sa comande cineva. A urmat apoi o explozie de comenzi și nu îmi venea să cred.” – Adrian Mihai, CEO FAN Courier – afacere de familie, membră a FBN România

Metodele de livrare și produsele vândute online de magazine se vor diversifica puternic în următorii ani, evoluție parțial influențată de pandemie și care va persista chiar și după rezolvarea crizei sanitare, a declarat Adrian Mihai, CEO FAN Courier, în cadrul conferinței ecomTEAM 2021, organizată de wall-street.ro.

 

”Va exista o diversificare și pe metodele de livrare, dar și pe ponderea produselor care se vând în online. Online-ul a început cu produse de IT, acum se diversifică și vedem tot mai multe produse pe care acum mai mulți ani nu ne gândeam că le vom vedea vândute online”, spune Adrian Mihai.

CEO-ul FAN Courier consideră că următorii livrările pe zona de alimente vor crește puternic în următorii ani, mai ales având în vedere că baza de la care se pleacă este una scăzută.

Surse: FAN Courier / Wall Street

Comments are closed