Black Friday 2021: FAN Courier, se așteaptă și la peste 500.000 de livrări pe zi

FAN Courier, compania antreprenorială fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai, liderul pieței de curierat, estimează că în campania de Black Friday 2021 volumele de livrări pot crește în perioadele de vârf chiar și cu 80% față de media din restul anului. Astfel, într-o singură zi, s-ar putea ajunge la peste 500.000 expedieri livrate. Compania a angajat în ultima lună 250 de persoane noi, special pentru campania de Black Friday.
 
 
Black Friday 2021: FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, se așteaptă și la peste 500.000 de livrări pe zi. Au angajat deja 250 de oameni

„În fiecare an, acest eveniment pune o presiune deosebită pe activitatea operațională. Presupune o creștere semnificativă a numărului de livrări într-un timp foarte scurt, de aceea necesită resurse suplimentare. Pentru Black Friday 2021, ne-am pregătit prin extinderea și automatizarea spațiilor de sortare, prin achiziționarea a unui număr suplimentar de aproximativ 100 de vehicule noi și prin angajarea unui număr suplimentar de oameni. Digitalizarea și inteligența artificială (AI) sunt direcții pe care am pariat acum câțiva ani și care se dovedesc câștigătoare. În ultima perioadă, am automatizat un număr impresionant de procese interne. Am lansat chatbotul ȘteFAN care este un real succes si care are peste un milion de interacțiuni lunar. Punem în continuare un accent deosebit pe digitalizare și AI și suntem atenți la tot ce apare nou, pentru a tehnologiza cât mai multe procese și pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor noaste în final”,  explica pentru Economica Cornel Morcov, chief commercial officer FAN Courier.

În prezent, compania are 1.000 de puncte fixe de livrare și ridicare colete în toată România, prin serviciul Collect Point, din care un sfert (250) sunt în București. De asemenea, FAN Courier s-a convins, în urma implementării unor proiecte pilot, de viabilitatea investițiilor în lockere, astfel că rețeaua lor este în plină dezvoltare. Au în plan implementarea a peste 1.000 de lockere la nivel național.

Surse: FAN Courier

Înființat în 1998 de către Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrașcanu, FAN Courier, o afacere de familie membra FBN Romania

Asociația Family Business Network România reunește un număr de 27 de membri, număr ce este în creștere. Acești membri sunt lideri de piață în mai multe ramuri ale economiei naționale, cu o cifră de afaceri de circa 3 miliarde de Euro pe an și circa 18.000 de angajați. Președintele Family Business Network România este domnul Florin Madar, proprietar și CEO al afacerii de familie  TEMAD și, alături de doamna Anca Vlad (Fildas/Catena), Adrian Mihai (FAN Courier) și Dan Ștefan (Autonom), Gabriel Marin (Omnilogic) și  Mihaela Hărșan (Secretar General) formează Consiliul Director Family Business Network România.

Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles.

Sigla Family Business Network România

La acest moment, din Family Business Network România fac parte 27 de companii: ADREM INVEST, AGRICIN, AMSET, ARENA CITY CENTER, AUTONOM, BOG’ART, CRIS-TIM, DINAMIC 92, DMF POLIPLAST, ELECTRA, EXIMTUR, FAN COURIER, FILDAS-TRADING, GLOBAL VISION, IVATHERM, M&M PRODUCT, NOVAINTERMED, OMNILOGIC, PIAȚA DE GROS, SANDRA TRADING, SECPRAL PRO INSTALAŢII, TECNOSTAR CONSULTING, TE-ROX PROD, TEMAD CO, TESTER GRUP, TRANSAVIA.

Comments are closed